Saturday 29 October 2011

TOP FRIEND LIKE TOP MAN!!


hah kau..besar2 gambor kau dlm blog aku..dh x nmpk dh semua bende..hahaha

ok..straight to the point..

ok budak yg dkat atas ni nma dia AMIRUL SHUKRI BIN AHMAD LATIF..haa..bukan AMIRUL SYUKRI YE...rse nye dia ni ad kene mengena dengan NAJWA LATIF tu la...ambboooii ko..diam2 pndai buat crite cinta muka bulu ye..hahaha

hah..muka pon agak sme je kan..hahahaha..ad la tu..hemoglobin sme kot..hahaha..

AMIRUL SHUKRI ni merupakan teman yg rapat n rapat n rapat...tp knpe aku ulang rapat tu erk??eh suka hati aku la..blog ko ke blog aku....ko ke byr internet aku???x kan..hahah..dh tu bce je laa..aaduuhh..

ok..untuk segment makanan ye..dia ni suka makan pe ye??
klo ikot gerak geri n kelebaran badan dia..agaknye dia suka makan laptop ko..


haaa kau..terkejut makcik dkt tv 3 ni..betulke yg si AMIRUL SHUKRI ni ska makan laptop??

yela..asyik2 tngok dia berhadap dgn laptop dia...dia kenyang kot tngok gmbr IKKY dia..aadduuhhaaaii..kekanda adinda dua org ni kn..

tp part yg best nye ialah part meraba dia..haha..dia ni mcm tmpat meraba dlm klas tau..bukan kelas kau jah tu..aaduuhh..ni kelas 4 AMANAH..haa..kn dh clear sikit..
PAHAM???PAHAM ke x ni??


hah..kelas ko nk berspeaking jugak..haa..gasak la ko..mampoh x layan..haiisshh..
dia ni mmg x leh berjumpa nan adik beradik dia..haha..msti ade je yg x kne.hahaha..ad je la bnde yg nk digaduhkan tu...hhaaiisshh..eelleehh..mcm la ko yg tngh bce ni x prnh gaduh nan adik beradik..nampak beno trcatit dosa menipunya..

tp kn..dlm bnyk persoalan yg ditimbulkan dlm novel perjalanan AMIRUL SHUKRI ni kan..msih lgi ad satu soklan yg x dpt dirungkai..siapa kah MR. IKKY ini??
hah..p la tnya dia sendiri..cek x nk masuk campok dlm hal ni...cek dh x kesah dh..

haaaahh..sbab tu la aku plih dia sebagai tempat kedua..

maaf la x de hadiah..hadiah dh abih cik..eh kau tau x masuk blog aku ni pon irg yg trtntu je tau..kira ni hadiah la ni kan..haa..bedal sje laaa...hahaha..
ok..
bye..
ASSALAMUALAIKUM...:)

No comments:

Post a Comment