Saturday 29 October 2011

TOP FRIEND LIKE TOP MAN!!










Assalamualaikum dan salam sejahtera..

sebagai permulaan untuk list 'TOP FRIEND LIKE TOP MAN'
tempat pertama dimenangi oleh......
ZAHIRA BT MD. YOUSOFF...
tahniah..ambik la hadiah ni..


hhaa kau..oscar award lgi..mahal tau..simpan bnde ni lek lok..amanah aku ni..haha..

ok..straight to the point..

nampakkan gmbr PEREMPUAN yg dkt atas tu kn??klo x nmpk x pe..jgn risau..gmbr dia bnyk dlm laptop ni...haaa

ok..nama dia ZAHIRA BT MD. YOUSOFF..ape nama dia??ZAHIRA kn..pndai semua..ok..aku dh kenal dri darjah 3 rse nye..haa kau..lme tu..hahaha...dh knl luar dalam..haaaa...haaa..dalam tu jgn pikir bnde lain2 ye..dlm hati ok..dalam hati ye..hehehe..susah senang dia..mesti nk share..haaa..boleh dikatakan setiap BF dia aku tahu la..boleh dikirakan dia ni mcm GIRLDFRIEND aku la..ble x de amir..aku angkut dia kesan kesini..hahaha..PAK CIK USOP jgn marah ye..kite bawak dia kuar elok2 je kitew jga dia..hhaaa..kelas gitu ko..hahaha..tp dia ni..kuat nangis...aadduuhh..tu yg x best tu kan..hhaaiisshh...nangis2 dia..hehehe..







nk cite psl makanan dia plak..dia ni suka makan palet turtle yg ad kt rumah ni..haa..kelas x ko jah..ko mampu??
hahahaa..x de la..jgn marah ye..hehehe..makanan FAVORITE dia kalo dekat restoran mamak ialah
keuw tiaw goreng..haaaa

haa..siap sekali nan cili jeruk..hahaha..lme2 dia pon jdi mcm berok..hahaha..jga le mareee..hahaha...tp klo makan keuw tiaw ni x de la ltak kerang..sbab dia elergic..nnti abih badan dia gatal2..
untuk makan dekat macdonald plak..
dia suka MC'CHICKEN..haaa...kelas ko..boleh dikirakan sebagai burger paling murah dlm Mc'Donald kan..(hahah...save budget)


haa...dia memang suka makan bende ni..dgn sos sekali..sos atleast setengah botol..haa..ko..kelas..hantu sos dia ni..hahah...

hmmm..tu lah..tp kdang2 diani ad jugak buat silap dlm hidup dia..eh manusia mne yg x buat silap kn..normal la buat silap..haa..tp skang ni ad improve skit la..pape dia nk buat KADANG2 dia tnya ku dlu..haaa..(dh jdi pusat informasi dh)..

tp klo cite makanan je..tp x de cite psl air x guna jugak kan..air favorite dia ialah.......
DRUM ROLL PLEASE..

Ice Lemon Tea or bhase psar keramat dia..Teh O Ice Limau..haa..
(nk kelas je kn pkai ice lemon tea..dlm tu ltak limau je..)

haaaa..mmg kne gastrik la pompuan ni klo minum air yg bnyk limau cenggini..hahha..

rse nye ni je kot untuk tulis psl DEAR ni..hahaha..
n nk ckp sikit..(ni part touching skit..sediakan tissue dulu..)

 ambik la kalo x malu kn..hahaha..ok..this is it..

i dont care la kan bpe bnyk bf yg dia ad..tp yg pnting aku nk ckp yg aku syg dia..ok..paham kan..x perlu la nk repeat bnyk kan..tp ak nk repet jgk..nk cakap jugak yg AKU SAYANG DIA  ok..eh ok what..at least beast yg mcm aku ni mengaku tau aku suka spe..biar la..blog aku ke blog kau..??!! ni yg nk marah ni (lalu malaikat berbisik dihatiku"jagan lah nak marah2..tidak elok..teruskan dengan usaha murnimu")
org cakap..biar org tu tau yg kita sayang dia sebelum terlambat kan.haa..lgi pon..

arwah ibu ad pesan..jge la dia elok2..berbaktilah pda keluarga dia..keluarga dia dh bnyk tlg keluarga kita..x pe ibu..IMAN akn cuba balas balik budi yg dilakukan keluarga dia ok..
(oooohh...i'm crying ble tulis part ni)

sbab tu la aku ltak dia as my number 1 friend..x de spe bleh replace kau..'


THANX A LOT ZAHIRA MD. YOUSOFF..

ni aku bg bear tok ko..klo bg yg btol nnty pak usup buang kan..ambik yg ni cukup...


haaa..besar kan..:)

ok bye
ASSALAMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment