Wednesday, 9 November 2011

Blackberry torch 2..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

haa..lme dh x update blog ni..rindu dh...bkn pe..skang ni sebok mengemas bilik n toilet pengawas tu..haa..dh jdi mcm makcik cleaner je..aku tngok mak cik tu senyum smpai ke pipi tngok kiteorg bersihkan tndas.hahaha..snang kerja dia kn..haa..

haa kau..mcm ni la dia senyum...lebboorr je..hahaha..dok bwh tangga karaoke sorang2 kn mak cik tu..haha..

ok berbalik ke pangkal jalan semula..menurut sejarahwan melayu dulu..eh x nak la..x sdp lak..mcm buku teks..kita wt secara sntai je kan..haa..bedal je la..mampos x kesah ko layan ke x..

title dkt ats tulis psl BB kan..haa..mmg la ada hajat nak beli..tpi..kne kumpul duit dulu la deerr..kne tmabah lgi RM 1100 lgi..tolak bb lme aku ni..haa..pape pon aku still nak jugak bende tu..


haah..cntik kan colour dia..nnti la aku kumpul duit dlu..dh la bb skang ni..dh mula ad problem skit2 dah..x nak bunyi lagu la..ape la..hhaaiisshh.merajuk la tu aku nak tukar dia...haa..hp pon pndai merajuk tau..haa..

haa..ni lgi satu..aku trpaksa menunda TOP MAN LIKE TOP SHOP pnys countdown..sbab bnde tu kne mse yg lma nak tulis..so nnty2 la ye..heheh..

ok.. bye..

assalamualaikum dan salam sejahtera..

No comments:

Post a Comment